Politica de retur

Puteti returna produsele achizitionate de pe website-ul www.loris-parfum.ro, fara penalitati si fara a preciza un motiv, in termen de paisprezece (14) zile calendaristice de la primirea lor.


Rambursarea valorii unei comenzi se face atunci cand urmatoarele conditii au fost indeplinite in totalitate:
Produsele nu trebuie sa fi fost folosite, spalate sau deteriorate;
Starea produsului trebuie sa fie aceeasi pe care a avut-o la momentul achizitiei.

Pentru a putea returna un produs, este necesar sa ne anuntati in prealabil prin e-mail la lorisbucuresti@gmail.com sau prin telefon la 0752283559
Produsul trebuie sa ajunga la sediul nostru in termen de 30 zile calendaristice de la data la care ati primit comanda.

In cazul in care ati comandat produse care au beneficiat de TRANSPORT GRATUIT, in momentul returului suma pentru care s-a facturat transportul si a fost dedusa ca reducere 100% pentru a deveni gratuita se va scadea din valoarea de returnat.

Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014 loris-parfum.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

Daca returnati mai multe produse din aceeasi comanda, acestea trebuie sa fie trimise intr-un singur colet: www.loris-parfum.ro nu poate accepta colete multiple pentru o singura comanda inregistrata.
Livrarea se va face prin intermediul metodei de transport dorite (curierat privat, transport personal etc), iar toate taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastra.
www.loris-parfum.ro nu se obliga sa plateasca pentru orice colet trimis la adresa sa.
Daca una dintre aceste conditii nu este indeplinita, ne rezervam dreptul de nu va accepta returul, iar in cazul returului prin curier,  coletul va fi trimis inapoi, iar taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastra.
Dupa ce am primit coletul de la dumneavoastra si am verificat ca toate conditiile sa fie indeplinite, veti primi un e-mail de confirmare a rambursului.

Costul transportului la retur

Daca Clientului i-au fost livrate alte produse decat cele specificate in comanda sau daca produsele livrate sunt neconforme cu informatiile furnizate pe site la momentul comenzii (descriere, imagine, pret), costul transportului de retur este suportat de catre loris-parfum.ro .

In cazul in care coletul este returnat din oricare alt motiv decat cele mentionate, costul transportului de retur este suportat de catre Client.

OBLIGATIILE CONSUMATORULUI IN CADRUL RETRAGERII (conform OUG 34/2014, Art. 14)

(1) Cu exceptia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, consumatorul returneaza produsele sau le inmaneaza profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 11. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
 
(2) Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator. In cazul contractelor in afara spatiilor comerciale, in cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin posta.
 
(3) Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru consumator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, consumatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care profesionistul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h).
 
(4) Profesionistul trebuie sa poata face dovada diminuarii valorii produselor care rezulta diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

(5) Atunci cand consumatorul isi exercita dreptul de retragere dupa transmiterea cererii in conformitate cu art. 7 alin. (3) sau cu art. 8 alin. (8), consumatorul plateste profesionistului o suma proportionala cu ceea ce s-a furnizat pana la momentul in care consumatorul a informat profesionistul cu privire la exercitarea dreptului de retragere, in raport cu acoperirea totala a contractului. Suma proportionala care trebuie platita profesionistului de catre consumator este calculata pe baza pretului total convenit in contract. Daca pretul total este excesiv, suma proportionala este calculata pe baza valorii de piata a ceea ce s-a furnizat.
 
(6) Consumatorul nu suporta costurile pentru:
a) prestarea serviciilor sau furnizarea de apa, gaze naturale sau energie electrica, atunci cand acestea nu sunt puse in vanzare intr-un volum limitat sau cantitate prestabilita, sau energie termica furnizata, in totalitate sau partial, in cursul perioadei de retragere, in una dintre urmatoarele situatii:
(i) profesionistul nu a furnizat informatii in conformitate cu art. 6 alin. (1) lit. h) sau i);
(ii) consumatorul nu a cerut expres ca prestarea sa inceapa in timpul perioadei de retragere in conformitate cu art. 7 alin. (3) si cu art. 8 alin. (8);
b) furnizarea, in totalitate sau partial, de continut digital care nu este livrat pe un suport material, in una dintre urmatoarele situatii:
(i) consumatorul nu si-a dat acordul prealabil expres cu privire la inceperea prestarii inainte de sfarsitul perioadei de 14 zile mentionate la art. 9;
(ii) consumatorul nu a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi pierde dreptul de retragere in momentul in care isi da consimtamantul;
(iii) profesionistul nu a furnizat confirmarea in conformitate cu art. 7 alin. (2) sau cu art. 8 alin. (7).
(7) Cu exceptia celor prevazute la art. 13 alin. (3) si la prezentul articol, exercitarea dreptului de retragere nu atrage raspunderea consumatorului.
    

SCHIMBAREA PRODUSELOR

Puteti schimba produsele achizitionate de la www.loris-parfum.ro, fara penalitati si fara a preciza un motiv, in termen de zece (14) zile lucratoare de la primirea lor.


Un produs poate fi schimbat doar o singura data.


Schimbarea unui produs se poate face atunci cand urmatoarele conditii au fost indeplinite in totalitate:


- Produsele nu trebuie sa fi fost folosite, spalate sau deteriorate;

- In cazul parfumurilor celofanul prin care cutia a fost sigilata nu trebuie sa fie rupt.

- Intelegem returul unui parfum care nu este compatibil cu gusturile dumneavoastra dar nu acceptam produse cu celofanul rupt.

- Starea produsului trebuie sa fie aceeasi pe care a avut-o la momentul achizitiei.